Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Fredagkväll

Ett litet blogginlägg det här tror jag. Fredagens ro börja sänka sig över Vårgatan tror ni ja, men ack så fel ni har. Har precis stoppat in en maskin tvätt och funderar skarpt på att hinna köra en till innan man kryper till kojs. Det ska bli så skönt att få lov att sova imorgon utan att behöva stressa iväg till skola och dagmamma. Det blir nog till att sussa till kl 8 iallafall. Har storstädat toaletten på nedanvåningen idag. 2 kassar med skit hamnade i soptunnan därute samt en kasse till Apoteket med överblivna och gamla mediciner. Jo, jag är sjukskriven, men bara för den ena handen. Den andra handen kan väl jobba? Det slog mig inte förrän ikväll när jag körde bort till en kompis för att lämna pengar att jag får nog ändå ta det lite lugnt, det kan ju bli så illa att man överanstränger den vänstra och vips så har man karpaltunnel i den handen oxå. Tack Petra, för att du gjorde mig påmind om det. Har inte haft en tanke på det....

Sista helgen i november förra året var jag i Stockholm för första gången på sisådär 28 år. Ja, ni läste rätt. Jag hade bestämt träff med min brevvän Åsa. Vi skulle fira vårt 25-års jubileum som brevvänner. Och så kul vi hade och jag blev störtkär (om man nu kan bli det) i Stockholm. Måste bara dit igen!!!!! Iallafall så har jag och Petra bestämt att vi ska dit i maj nångång och bara gå och flanera, precis så som jag och Åsa gjorde. Ska bli skitkul!!!

Nä, nu ska jag gå och ta ett glas vin. Tycker att jag är värd det efter dagens händelser! Ha en bra kväll och kram på er var ni än är......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar